Sihirli Parmaklarım !?

Bu kadar uzun ara verdikten sonra süper über fikirlerle dönmem lazımdı farkındayım. Ama benim parmaklarım nasıl desem; böyle sihirlerini kaybettiler. Evet tam olarak bu oldu. Mesailer yüzünden hep biliyorum. Klavye görünce korktular en başta. Hemen oradan uzaklaştılar. Bir şeyler yazmama izin vermediler. Bir ara mesailerden sonra koydum önlerine yün-şiş-tığ üçlüsünü, yorulduk biz ne el işi ya dediler. E tamam kafanız dağılır alın bir şeyler boyayın dedim kirlenmek istemiyoruz dediler. Ben de gitmedim üstlerine, dinlensin tombik parmaklarım diye kendi hallerine bıraktım. Neyse laf aramızda kitap tuttular bana ona ses çıkarmadılar Allah'tan. E ama artık yeter dedim, bitti mesailer ne zamandır. Aklımda bir sürü şey var kendinize gelin lazımsınız bana dedim. İkna oldular gibi bakalım. Hatta geçtiğimiz günlerde birkaç bir şey yapar gibi olduk. Önümüzdeki günler yayınlarım büyük bir zevkle :)




Ben mi? Ben iyiyim. Sanırım yani... Nasılsın diye sorulunca bir kaç saniye düşünüyorum yalan yok.
Okuyorum bol bol. Böyle okudukça sihirden yoksun parmaklarımı da unuttum, işi de, onu da, bunu da. İyi geliyor sanırım. Önüme gelen her şeyi okuyorum. Ama daha okuyamadığım bir sürü blog yazısı var. Malum klavyeden kaçan parmaklarım var benim. Duramadım bilgisayar başında iş dışında. Onların hepsini okuyup hunharca yorum bırakmak istiyorum. (Tamam Merve sakin şşşş)

Demem o ki yeni fikir, proje ve keşifler ile en kısa zamanda buralarda olacağım.

O zamana kadar keyifle, mutlulukla, huzurla dolsun günleriniz!

Yorumlar

  1. Bekliyorum merakla ve heyecanla:) Çok özledim seni çok, yazılarını, fotoğraflarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mutlu oldum ki özlenmek, beklenmek çok güzel duygular. Ne iyi geldi be Tubam ♥

      Sil
  2. Her zaman her daim bekleriz, bekliyoruz Merve'cim. :) Sevgili sevgilerimi de gönderdim. (Artık o nasıl bir şeyse, gördüğün gibi bende pek normal sayılmam. :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha normal değiliiiiz hiç birimiiiz :)) Ersin'cim o sevgili sevgileri ben çok güzel anladım ve hissettim canım arkadaşım. İyi ki varsın !

      Sil
  3. bekliyoruz Merve güzellikleri paylaşmanı . sen iyi ol önemli olan o. sonra gerisi gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem'cim çok teşekkür ederim inan bu mesajlar benim için çok önemli. Farkındayım ve çabalıyorum iyi olabilmek için :) En mutlu günler bizlerin olsun ♥

      Sil
  4. Sabirsizlikla bekliyorum sihirli parmaklarin geri donusunu! Gerekirse motivasyon pompalamak icin gonulluyum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Özgem :) Evet evet motivasyon için koşa koşa yanına gelebilirim :) Sendeki o güzel enerji tüm dünyaya yeter canım benim ♥

      Sil
  5. Sen iyisin , sen bir kere çok tatlısın ... Hiç bir şey için değilse için bile bunun için iyi ol ... Yaz , yazmak en güzel şey bizler için . 'hey selam ,ben iyi sayılırm yaz' tek satır ama yaz ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle gözlerim dola dola okumam acaba normal mi şu an? İyi olmam gerek biliyorum çabalıyorum inan. "Sen iyi ki varsın" da yazabilirim tek satır ♥ İyi ki Serra...

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook