Favoriler - Bir Silgi Bir Kalem

Böylesine zor günlerin en büyük sınavı birbirine daha da kenetlenmektir sanırım. Dünkü yazıyı yazarken o kadar umutsuz ve kaygılıydım ki, bu sabah uyandığımda "ne yapabilirim"i sorgulamaktan başka bir şey yapamadım. Onu bunu seni beni suçlamak yerine bir olmaya çalışmalıyız ve ülkenin geleceği için bir yandan bir şeyler yapmalıyız diye düşündüm. Ülkenin geleceği çocuklarımıza destek olmalı ve okullar açılmadan bir yerlerde bizim bu minik hediyelerimizi bekleyen umut dolu çocuklarımızı unutmayalım istedim.


Bir Silgi Bir Kalem yetkili öğretmenler tarafından oluşturulmuş okul profillerinden ihtiyaç listelerini oluşturarak bizlere ihtiyaçlarını duyuruyorlar. Biz de karşılayabildiklerimizi "Bu İsteği Karşıla" ibaresini tıklayarak bir sonraki adıma geçiyoruz.



Ürünü ya bizzat gidip alıyoruz ya da internetten örnek sitelerden ya da bildiğiniz güvendiğiniz sitelerden alabiliyoruz. Okul adresine ve okul yetkilisi adına ürünü kargoya veriyoruz. (Ürünü, bağışlamayı kabul ettikten sonra 2 hafta içerisinde kargolatmanız gerekiyor)

Kargo gönderim kodunu "Gönderilmeyi Bekleyen" bağışlarınız bölümüne girmeniz gerekmekte ki okul yetkilisi de kargo hareketlerini takip edebilsin ve bağış isteğinin yüzde kaçının kaldığını site otomatik olarak hesaplayabilsin.






Eğer internetten alışveriş yaptıysanız hemen kargoya verilmeyebilir, kargo takip kodunu ara sıra kontrol edin. Bu kodu yukarıda gördüğünüz boşluğa yazıp, onay kutucuğunu işaretleyip, bilgileri gönderirseniz işlem tamamlanmış oluyor. Eğer kargoda bir sıkıntı çıkarsa karşılıklı çözmüş oluyorsunuz böylece.

Öğretmenler genelde şu an seminer dolayısı ile okullarda oldukları için kargoların yerine ulaşacaktır muhtemelen. Ama ben önce bir sms ya da mail aracılığı ile okulda kargoyu alacak biri olup olmadığından emin oluyorum. Siz de haberleşebilirsiniz öğretmenlerimizle.

Bir çok yardım kuruluşuna maalesef  "acaba" diye baktığımız bugünlerde, yardımların gerçekten yerine gittiğine şahit olduğum bu siteyi sizlerle de paylaşmak istedim artık.

Bu ülkenin yarınından endişelenirken, bu ülkenin geleceği çocukların; yarınlarını bir nebze olsun güzelleştirmek hepimizin elinde. Eğer başka platformlar da varsa bildiğiniz duyduğunuz paylaşırsanız burada çok sevinirim.

Umutlu günler!

Yorumlar

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook