Ajanda - Aralık

Kasım ayının son günlerini kafa dinlemekle ve internetten uzakta geçirince ajandayı derlemek için geç kaldım biraz. Aralık ayında kafelere hücum etmekten başka ne gibi alternatiflerimiz var bir göz atalım.

Çağdaş Sanatlar Merkezi - Füreya Koral Sergi Salonu 

Dünya Engelliler günü için düzenlenecek olan karma sergi ajandamın ilk sırasında. 3 - 17 Aralık tarihleri arasında ÇSM'de ziyaret edebilirsiniz.



PTT Pul Müzesi 

Birkaç hafta önce ziyaret ettiğimiz müze farklı dizaynı ve nostalji yapabilme ziyaret edilesi. Fakat Cumhuriyet öncesi pullarının orjinalinin olmaması, fotokopilerle müzeye konulması bizi pek tatmin etmedi.





Coffee Lab - Kahve Tadımı

Eğlenceli olmasını umduğum etkinlikte, haftalardır sağlık sorunlarımdan ötürü içemediğim kahve stoğumu dolduracağım için pek heyecanlıyım. Gidip demlikleri kafama dikmeyi planlıyorum. Görürseniz ayıplamayın. Çok özledim kahveyi!




IF Performance Hall - Lösev Dünya Gönüllüleri Günü Konseri 

Lösev vakfından temin edebileceğiniz konser biletleri ile lösemili çocuklarımızın tedavileri ve eğitimlerine katkıda bulunmaya ne dersiniz? Bu pazar olan etkinlik için hala bilet mevcut. Eğlenceli bir konser izlemek de cabası :)




Neva Palas - Yeni Yıl Pazarı 

Vay efendım Noel adetleri nedir o süslemeler diyen de oluyor, o süslemelere ışıklara karşı koyamayan da... Efendim iki süsle bir ışıkla kimseciklerin kalbini, inancını damgalamayın efendim asıl odur günah yapmayın diyor ve asıl konuya dönüyorum. Işıklar süsler ıvır zıvır her şey bu pazarda olacak ve biz ihya olacağız. Yeme-içme de varmış e daha ne olsunmuş?



Veeeee pek tabi 


Güç 17 Aralıkta uyanıyor ve ışın kılıcı keskin olan kazanıyor!


Etkinlikler aklınızda, biletler cebinizde, kahveleriniz midenizde ve güç sizinle olsun! :)




Yorumlar

  1. Yine tabii ki bayıldım, Coffee Lab'i denemeli, kahveyi mideye indirmeli, gücü yanımızdan hiç ayırmamalıı! 💪🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özgecim. Coffee Lab 'da çok başarılı tatlar var mesela London Tea Fog Tea Latte :) Evde de denemeli aslında şimdi düşündüm de. Güç hep bizimle olsun ! :)))

      Sil
  2. Coffee Lab da kahve tadımı etkinliği mi var! Ayyy bende istiyorum! Nasıl katılmamız gerekiyor sevgili Piece Of Cake? Ankara'da kış hep kafelere tıkılmalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Elif maalesef etkinlik geçtiğimiz haftasonuydu. Ama ben tekrarlanacağına inanıyorum. Çok iyi hissetmediğim için gidemedim ben de maalesef. Bir sonrakini dört gözle bekliyor olacağım ve duyarsam haber vereceğim sana da ! Madem kafelere tıkılcaz bari etkinlikli olsun değil mi :)

      Eski etkinlik : https://www.facebook.com/events/860712974044344/

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook