Çerçeveden Minik Tepsi

Çerçeveyi tepsi olarak kullanma fikrini ilk olarak Cafe Craft İstanbul blogunda görmüştüm. Çerçeve içerisine dantel örtü koyunca havasının bu kadar değişeceğine görene kadar inanmazdım. O günden beri kahve masamda dantellerimden bir tanesini feda ettiğim çerçevem duruyor. Üzerinde de mumluklarım.



Dantel ile görüntüsüne bayılınca, çerçeve içerisine istediğim her şeyi koyabilme lüksüm olduğunu düşünmeye başladım. Neden olmasındı ki? 

Saksı çiçekleri ile aram bu aralar bozuk ama buket çiçeklerine bayılırım. Evde hep canlı çiçek olmasını isterim (buradan karşı koltuktaki eşime selam göndermek isterim), o yüzden de gidip alırım zaman zaman. Fakat çiçekçi her seferinde yangına körükle gider:

-Abla kendine mi alıyorsun? Bir yere mi götüreceksin?
- Hı hı kendime alıyorum. Sarı, bir de mordan olsun. 
-Eve mi koyacaksın abla?
-Eve tabi, vazoya direk koycam. Yok yok süsleme istemiyorum. Öylece vazoya koycam.
-Sprey abla?
-Yok yok, yanına şu beyaz beyaz olanlardan da koyar mısın?
-Cipso onlar abla. Ayrı ayrı mı koyacaksın abla?

Nihayet çiçekçiye o çiçeği "sadece eve" aldığınızı anlattıktan sonra, bir kaç gün de hayran hayran bakıp kokladıktan sonra çürümeden önce maksimum zamanı geçirmek istemem bence normal.(Ama napsın bu kızçe alırken çok mücadele veriyor ve hemen bitsin istemiyor) Ve içine her şeyi koyabileceğine karar verdiğim çerçevelerden bir tanesinden daha fotoğrafını çıkardım ve saplarından kopardığım çiçeklerimle doldurdum. 




Yazısı uzun kendisi kısa, çakma DIY projeli bir şey oldu bu :)






Yavrucuklar azcık ezildiler ama böyle bile bayıldım hallerine. Kah izledim, kah tepsi yaptım kendisini, Bir kaç güne kalmaz bükerler boyunlarını iyice o zaman vedalaşırım artık.  Var mı çerçeveye bunu da koyarım diyeceğiniz objeler? 

Elleriniz dert değil çiçek görsün :) Musmutlu bir haftasonu olsun!


Yorumlar

  1. harika, bayildim ben bu fkre. mutlaka biraz daha buyuk cerceve bulu bulmaz ben de deneycegim.tesekkurler piece of cake

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Denemelisiniz eminim harika olacak!

      Sil
  2. vay harika fikirmiş :) ben de senden öğrenmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Dantelli hali de harika değil mi?

      Sil
  3. değişik bir fikir, elinize sağlık))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çiçekler hala güzel duruyor denenebilir :)

      Sil
  4. Sabah sabah bastım kahkahayı:)) Aynı muhabbet her çiçek alışımda oluyor. Bençareyi kendime çiçekçi atamakta buldum:)
    Harika bir fikir canım, sanırım ben bu fikri araklarım benden demesi:))
    Günün fıstık gibi geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Canımsın ya arakla, uyarla, yapıştır feda olsun. Paylaşmayacaksak bu güzelliklerin anlamı yok Tubam. En keyiflisinden bir gün olsun ❉ ❉ ❉ ❉

      Sil
  5. Ha-ri-ka! :)

    Gerçekten muhteşem... :)

    Ben de mutlaka beklerim Kafa'ya, sevgiler... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) en kısa zamanda ziyaret edeceğim! Şimdiden mutlu haftasonları dilerim.

      Sil
  6. Merve çok orjinal olmuş.Önce peçete koymuşsun sandım...Sonra anladım projenin inceliğini:=) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güliz ablacım teşekkür ederim :) boyunlarını büktüler artık başka şeyler koymak lazım içerisine :)

      Sil
  7. Şu alışverişlerdeki diyaloglara bayılıyorum, benimde başıma sık gelir, özellikle de tarif verenler :)) tepsine hayran oldum, sanırım dekoratif amaçlı, çay kahve taşınmaz gibi geldi, öyle de olsa bir kenara koyup izlemeye değer, yaparım belki bende sana da haber veririm. sevgiler Merveciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esnafla muhabbette üzerime yok artık sağolsunlar antremanlıyım haha Evet geç karşısına izle bir tepsi oldu, ne yalan söyleyim kıyıp kullanamadım sevgili Özlem :)) yaparsın hem de en alasını, senin o harika yapraklarla da olur bak :) benden de kocaman sevgiler

      Sil
  8. Çok güzel olmuş ya bayıldım ellerine sağlık :)))) Çok orijinal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Çok uzun ömürlü olmadı tabi ama renk kattı eve bir süre :)

      Sil
  9. Hoş bir fikir canlılığının uzun süre gitmeyeceğini biliyorum şu anki görüntüleri nasıl küflenme yaptı mı bu şekilde kuruyabiliyor mu merak ettim. Bilgilendirirseniz sevinirim. Bu arada bloğunuzu takibe aldım isterseniz linkte verebilirim, birbirimize destek olabiliriz... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) küflenmediler ıslak değillerdi ben kolajlarken. Öylece kurudular ama 1 hafta kadar da canlı canlı durdular ben de severek izledim kendilerini :) ben çok beğendim sizin blogunuzu sabah keşfettim ilk iş takibe almıştım :)) benden de kocaman sevgiler!

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook