Ajanda - Şubat

İyi ki Ajanda serilerini yazmaya niyetlendim ve istikrarımı kaybetmedim. İyi ki o not defterim var ve iyi ki gördüğüm her şeyi not alıyorum. Yoksa bloga yazı yazamayacakmışım hiç. DIY projeleri ile mesafe koyduk bir süre bu evde. Yemekleri de gün ışığı ile fotoğraflama takıntım oluştu. Cumartesi&pazarı değerlendiremedim 2-3 haftadır. Uzun lafın kısası iyi ki Ajanda serisi var :)

E o zaman 5 çayları hazırsa başlıyorum;

Çağdaş Sanatlar Merkezi - Don Kişot'un İzleri




'Don Kişot’un İzleri' (The Traces of Don Quixote) sergisi Don Kişot'un yazarı Cervantes'in 400. ölüm yıldönümünde, tüm dünya ile aynı anda  Çağdaş Sanatlar Merkezi'nde gerçekleşecek. 1 Şubat - 6 Mart tarihleri arasında ÇSM'de ziyaret edebilirsiniz.

Erimtan Arkeoloji ve Sanat Müzesi 



Bir koleksiyoner müzesi daha keşfettim ki pek mutluyum. O kadar mutlu olmuşum ki Mustafa'ya 2 güne bir mesaj atmışım aynı linki. "Neden iki günde bir gönderiyorsun" deyince uyandım. Yüksel Erimtan'ın koleksiyonları ve arkeolojik parçaların sergilendiği müzede çok amaçlı salonlarda zaman zaman sergiler de gerçekleşiyormuş. Bakalım gittiğimizde bizi neler karşılayacak. Daha fazla bilgi ve giriş ücreti için sitesine göz atabilirsiniz.


Bis Dine-Live - Teoman'la Yavaş Yavaş


Gülçin'den sebep tüm Teoman etkinliklerinden haberimiz var sağolsun, varolsun :) Bilkent Station bazı yeni, bazı eski ve tutulmuş mekanların bir araya geldiği, birazcık tren istasyonu kıvamında şimdilerde Ankara'da ortalamanın üzerinde bir mekan. Henüz içerisindeki  Beren Saat ile Kenan Doğulu'nun ortak olduğu Bis'te herhangi bir etkinliğe, canlı müziğe vs. gitmedik. Bis benim için herhangi bir mekanında yemek yerken "öf illa gündüz ses denemesi yapmak zorundalar mı" diye söylendiğim bir yer olmuştu. Her seferinde de akşam gelelim de bir görelim neymiş diyorduk. Çalışanları ve mekan pek övülmekte umarım gelen kitle de eğlenmesini biliyordur. Dinamiği gelen kişiler belirliyor böyle mekanlarda. Belki de Teoman'a olur kısmet. Biletler için tık tık.

Bilkent Üniversitesi -  Ankara Startup Zirvesi






Şu an girişimci miyiz? Hayır. Hatta 5 yıllık planlarımız arasında değil.  Hayallerimizi gerçeğe dönüştürmeden önce hem özel hem de profesyonel hayatımızda düzene sokmamız gereken şeyler var. Eğer ki katılırsak, etkinlikte en çok sırıtan ben ve Mustafa olacak belki de, ama ben yine de o havayı solumak, girişimcilik ruhlara şahit olmak istiyorum. Zehir gibi kafalar bekliyorum. Of bu nasıl aklıma gelmedi diye projelere hayret etmek istiyorum. Belki de planlarımızı hızlandırır? 27-28 Şubatta olacak etkinlik için biletler konaklamasız 30tl, konaklamalı 90 tl.

Eh pek tabi kutlamayı pek tercih etmediğim sevgililer günü var :) Bir tek 14 şubatta değil her gün kalbiniz aşk ile dolsun umarım emeklerinizin ve sevginizin karşılığını ömür boyu alın :)

Peki şubat ayı için sizin ajandanızda neler var?

* Umarım haftasonu günübirlik bile olsa kaçamaklarımıza başlayabileceğiz. Havalar düzeldi değil mi? Hastalıklar da gitti. Başlayalım nolur! Nefes alalım... Ankara'ya yakın nerelere kaçabiliriz acaba? Var mıdır bilen, duyan?

Yorumlar

  1. Hatırlıyorum da ben küçükken, babamın bir ajandası vardı. Oraya sevdiği yazıları gazeteden keser koyardı, bazen bir arkadaşıyla fotoğrafını, unutmaması gerekenleri, etkinlikleri de not alırdı... Aslında bugünün blog mantığı :) Bence de bu seriye başlaman harika olmuş. Ankara arada sırada uğradığım bir şehir olduğundan, ajandanın sayfalarını ilerde kurcalayabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi ki başladım. Vakit ayırmak için çabalıyorum en azından :) Ne değerlidir o ajanda ayrıca duruyor mu hala? Ankara'ya gelirsen bir kahvelik vaktin olur belki, ne güzel olur :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook