Bu Kız Yazmak İstiyor - Neler Okuyorum - Guilty Pleasures

Yazmak istiyor sayfalarca. Bloglarca. Sonra ne oluyor? Tadı tuzu kalmıyor bazen hiç bir şeyin. Yazmak ayıp geliyor bazı dönemler? Şimdi yazarsam duyarsız mı olurum diyor acaba içinden? Duyarlılık neydi? Vallahi unuttuk be!

Yazamıyorsam okurum arkadaşım diyor. Okuyor.




Bitince paylaşacağım çok şey olacak!

Kaç zamandır önce dalgınlığına gelen sonra da ertelediği yazısını da paylaşmak istiyor.

Sevgili Eylül'ün başlattığı Guilty Pleasure serisi ile bütün büyük konuştuklarımı yutuuup ilk Mim yazısını bile yazmıştı oysa ki!


"İtiraf.com tadında kendimize bile itiraf edemediğimiz ama yaparken keyif aldığınız, toplumda da "ay çok banal, kıro, kezban vs." denecek şeylerin listesini yaptım. Bakalım yüzleşebilecek miyim hepsiyle?

  • Gece Uyumadan Yemek Tarifi Düşünmek
Bunu neden yaptığımı bilmiyorum. Ne zaman başladığını da bilmiyorum. Ama yapıyorum. "Oooo o sosla harika olmaz mı" diye kendi kendime de onaylıyorum. "Şunu da ekleyim bence" diye kendime öğütler veriyorum. Bazen düşünürken yatıyorum sonra unutuyorum. Kendimdeysem not alıyorum. İçimde bir Emine Beder var itiraf ediyorum!



  • Amerikan arabeski R&B ve Doğuş
Eylül'ün yazıya yorum da yazdım, bak çok pis R&B dinlerim, bilirim, eşlik ederim, dans ederim ki zenci zannedersin beni. Ovmaygat! Beyonce ayrı bir kategoridir. Onunla kocaman bir ergenlik geçirdim ben. Araya pop prensleri Backstreet Boys'u da katayım hatta. Her şarkılarını ezbere bilirim. Hala dinlerim. Ofiste de dans ederim. Doğuş mu? O kim? Öf tamam böyle aşırı arabeskim geldiyse ben Doğuş'tan Gamsız'ı dinlerim. (Allah'ım bayılcam bu çok ağır oldu)



  • Ezine Peynir 
Ezine peynire doyamam. Tok karnına bile dolabı açar bir çatal alır rahatlar, dolabı yavaşça kapatırım İçine ne koyuyorlar acaba? Bağımlılık yapıyor kesin içinde bir şey var.


  • Arka Sokaklar 
Abim bile blogu takip etmeyi bırakacak yemin ederim. Ne yaptın Eylül? Balayında bulaştık biz bu diziye. Ya ben gülüyorum, ya bildiğin eğleniyorum. Entrikalı çiçek kokulu meyveli diziler izleyemiyorum ben. Cuma arka sokaklar akşamı yapıyoruz. Bir çok yakın arkadaşım arkadaşlığını gözden geçirdi benimle Arka Sokaklar yüzünden. Takipten çıkarsanız bozulmam :( (ağlar yapmayın)

  • Sosyal Medya Sinsiciliği 
Hiç tanımadığım insanların hesaplarında (ki bu genelde instagram oluyor) bile hayatları ile ilgili detaylar öğrenip hiç bir şeye yaramadığım, gereksiz bir insan olarak günü kapattığım çok oldu. Bu da böyle bi pis huy işte. Sanane ama değil mi? Yok 1 sene önce ne paylaşmış bak. Manyaklık resmen...



  • Kim Kardashian
Baya takip ediyorum hayatını. Bir ara oyununu bile oynadım telefondan gizli gizli sonra ayyuka çıkınca çok alay etti başta kocam olacak adam ve arkadaşlarım. Bıraktım ben de, çok ilerlemiştim be oysa ki! Neyse böyle instagramdan bakıyorum arada, napmış diye. Pinterestten giydiklerine bakıyorum. Estestiksiz fotoğrafları ile yeni fotolarını before after yapmak en büyük eğlencem. Fan desen değilim, merak mıdır nedir bilmiyorum. Değişik bir vaka işte.



Kendimden nefret etmemek için durdum. Hakkaten durdum ama. Çıkacaktı daha korktum!"


Bırakın yazsın bu kız. Ara verince saçmalıyor. Yazık değil mi?

Bir de esmiyor! Neyse ki su var!

Göreceğimiz güzel günlere içiyorum dostlar cheers!! Güç bizimle olsun!



Yorumlar

  1. Mükemmel yazı olmuş yine :) Eylül'ün bu icadı çok güzel oldu, cidden eğlenerek okudum herkesinkini. Artık öz takipçilerimiz ile başbaşayız en azından :D Kardashianlar benim listemde de vardı, Arka Sokaklar'ı ise okuyunca da bir kahkaha patlattığımı itiraf ediyorum! :D Bu arada gece yatmadan önce akıldan yemek yapmanın bir benzeri de bende mevcut. Zaman zaman uyumadan önce Youtube'da cooking/baking videoları izleme gibi fena bir huy...
    Sözlerime burada son verirken;
    "SLAAAY!"
    diyor, lafı da daha fazla uzatmıyorum. (Queen B. rocks!)
    Hihihi sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hala takip ediyorsun beni aşırı mutluyum gerçekten hahaha :)) İtiraf diyince önünü alamadım sanırım. Tabi tabi şu pis ama kolay mikrodalga tatlılarının videolarını izlemek benim için de bir nevi uykuya hazırlık :)))

      O zaman ben bi Beyonce ile kendime geleyim, masada uyuyorum yoksa!

      Sil
  2. Yoldan geldim, koltukta mayışık ve yorgun otururken şu harika yazıyı okudum ve dünyalar benim oldu :) Ben de diyorum ''Bu kızı niye bu kadar yakın hissediyorum?'' diye, amma benziyormuş keyiflerimiz, huylarımız <3 Uyumadan önce aklından yemek yapıp heyecanlanmana ise ayrıca hasta oldum, ben de o durumu başka tutkularım için (en çok ertesi gün yapacağım resim ve balkonumu düzenlemek için) yaşıyorum uyku öncesi :) Geç olmuş, güç olmamış, durup durup okunacak pek neşeli bir yazı olmuş. (Bir gün sen,ben,Meriç son ses Beyonce açıp ''single ladies'' dansı yapmalıyız!!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir konuyu attın ortaya bak neler keşfettik birbirimiz hakkında (acı tatlı hahahaha) Blogu ihmal etmemem lazım. Sizlerle bağım kopuyor sanki boşlayınca. Hep haberdar olalım birbirimizden istiyorum. Beyonce açıp dans fikri şahane! Umarım biraraya geliriz bir gün canım benim ya!

      Sil
  3. Hahahah ben bu yazı serisine bayıldım, hepinizinkine ayrı ayrı! :D
    Arka sokaklar'da bi kafam karışmadı değil ama seni çok seviyorum Merve'cim, böyle kabul ederim ben de! ❤️
    Benim de R&B değil de, reggeaton dedin mi, içimden dansçı fırlıyor adeta. Sanırsın Ankara'da değil de latin sokaklarında büyüdüm! 😛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhahaha arka sokaklar baya hassas di mi? Canımsın ama bak gözlerim doldu :) Tutamadım içimde yazdım işte! Yalnız ben şu an hayal ettim, on numara yakıştırdım latin ritmlerini sana :) İçimizde internasyonal bir ruh var demek ki :))

      Sil
  4. Sosyal Medya Sinsiciliği ❤ Ben :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook