Merhaba !

Bu merhabaların en "karnında kelebek hissi" yaratanı.
En manasızca gülümseteni. 
En endişelisi de bir yandan... 
Size her türlü duyguyu sayfalarca tanımlayabilirim. Mesela aşkı, heyecanı, korkuyu...
Ama bunu nasıl tanımlarım bilmiyorum.

Son bir kaç aydır blogtaki sessizliğin, evle ilgili değişimlere yer veremiyor olmamın, tatil planlarımızı ertelememizin ve pek tabi yemek yapamıyor (hatta yiyemiyor) olmamın pek tatlı bir sebebi var. 

Ailemize minik bir üye katılıyor ❤️ Bir kızımız olacak


Şuraya yazarken bile inanamıyorum. Mucizenin sözlük anlamı bu. En azından ben ve Mustafa için. Sanırım sağlıkla kucağımıza alana kadar da inanmakta zorlanacağım.

Sıkıntılı ve zor zamanlar bittiğine şükrederek, geçtiğimiz haftalar itibariyle yarısını da bitirmiş bulunuyorum bu karmakarışık duygulu ve hormonlu yolculuğumun. Önümde 18 hatta 17 hafta daha var. (evet ilk olarak haftalarla konuşmayı öğreniyorsun. Bize ay söyle ne bilelim haftayı diyenlere ise yaklaşık 4 kaldı diyebilirim)

Tek dileğim ona sağlıkla kavuşmak. Ve elimden gelenin en iyisini yapmak onun için. Her şey mükemmel olsun diye çabalayıp anı kaçırmak istemiyorum. İstiyorum ki o sağlıklı ve mutlu bir birey olsun. Becerebilirim bunları değil mi? 

Yaklaşık 4 senedir bloga bir çok konuda yazdım. Döktüm içimi, dışımı, geyik yaptım, güldüm hatta ağladım. Ama bu kadar duyguyu bir arada hissederek yazmadım hiç bir yazıyı. Çok karışığım, yazınca sanki bir daha yaşadım, bir daha duygulandım. Bir toparlayayım da geleyim ben :)

Duble sevgiler, öpücükler, kalpler gönderiyorum ❤️💠❤️

Yorumlar

  1. Mervee haberi bilmeme rağmen bu yazıya öyle bir sevindim ki anlatamam! Gerçekten kocaman sarılmak istedim sana! İnşallah sağlıkla, keyifle geçsin kalan haftalar, minik meleğe en güzel kavuşmayı yaşayın!
    Çok mutluyum sizin için, kocaman tebrikler bir kez daha!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge ya iyi ki varsın ❤️ Hep yüzümde kocaman bir gülümseme yaratıyorsun. İnşallah her şey hepimiz için güzel olacak. Hayırlısı ile o günleri de göreceğiz. Çok teşekkür ediyorum Mustafa adına da. Canımsın ❤️❤️

      Sil
  2. Yaaa ne güzel bir haber! Geçen yıl takip ettiğim bir bloggerın hamile olduğu haberini veren yazısını hatırladım. Bana çok uzak bir şey olsa da hamilelik sürecini okuduğumda sanki ben de onunla beraber bebek bekliyormuşum gibi önemli şeyleri hafızaya atıyordum. :D Çok güzeldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra çok teşekkür ederim :) Hep güzel haberlerimiz olsun inşallah. Arada buralara karalar sizleri de darlarım :)

      Sil
  3. Merveeee!!! :) <3 Ay çok duygusalım zaten bu aralar, gözlerim dolu dolu oldu okurken, içim coşku ve neşeyle dolu yavrum ya :) Hayırlı, mutlu, apaydınlık doğsun, birlikte hayatınız kutlu olsun. Bir çocuk için ne harika bir şey, senin gibi bir anneye sahip olmak, bak şimdiden söylüyorum, resim öğretmeni de hazır burada :) İkinizi de kucaklıyorum, nolur bu süreçte bolca yaz, kaydet düşüncelerini, hislerini. Çok öperiiim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül'üm ya ❤️ çok çok teşekkür ederim. Gözlerim doldu inan. Beni öylesine güzel bir sıfata layık görmen. Ah ya! Çok teşekkür ederim hem kendi adıma hem Mustafa'nın adına. Yazarım arada sıkarım sizi :) hatta biraz karaladım akşam :)

      Sil
  4. Kız olacağı içime doğmuş resmen, yazıyı okumadan önce bilmiyordum <3 Harika bir anne olacaksın. Öpücükler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mine ya çok teşekkür ederim. Ne güzel öyle düşünmen valla bak! Öpüyorum kocaman.

      Sil
  5. o minik kızın patiklerini yerim ben :) adını dusunmeye basladınız mı? ya da belli mi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Yok ya maalesef henüz karar veremedik. Çok zor bir kararmış Fundacım ya.

      Sil
  6. Bir kez de burada yazmak, kutlamak istedim :) Çok çok mutlu olun, tontik tontik elleri ayakları öperek güne başlayın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meriç'cim çok çok teşekkür ederim ❤️ Ne güzel dilekler bunlar ya ❤️

      Sil
  7. Ayıp bana ya... Nasıl da kaçırmışım bu güzel haberi (Elleriyle gözlerini kapatan utangaç smiley)
    Tekrar tebrik ediyorum! Sağlıkla, bereketle, huzurla doğsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ya ne olacak ❤ Çok teşekkür ederim harika dileklerin için. İnşallah bekliyoruz dört gözle ❤❤

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook