3. Trimester Dedikleri

İlk satırda her şeyi özetleyeyim sizi de okumakla yormayayım : BÜYÜYORUM! Bu kadar. Teşekkür ederim okuduğunuz için. Mutlu haftasonları!

Şaka bir yana birşeyler karalama zamanı geldi artık.

28 haftayı geride bıraktım, hamileliğin balayı zamanı dedikleri 2. trimester'i da 4 hafta önce bitirmiş bulunuyorum. Ve o cicim günlerinin geride kaldığını hissediyorum yavaştan. İlk aylardaki hormonal değişimleri gözümde büyütüyorken, işin böyle bir fiziksel değişimi olduğunu pek düşünememişim sanırım :) Günlük hayatımı etkileyecek derecede olmadı evet ama bu dönemin 1 ve 2'den çok farklı olacağı belli şimdiden.

EĞİLEMİYORUM!



Hayır eğilemediğim gibi yere SÜREKLİ bir şeyler düşürüyorum. Küpe arkaları, toka, peçeteler falan öf sinir bozucu. Ben bile bu kadar sakar olduğumu bilmiyordum. Evde bir şey düşürüp Mustafa'ya kedi bakışı yapıyorum. Şirkette de yakın oturan arkadaşlarıma. Geçen bir kafede arkadaşımı beklerken elimdeki poşeti öyle güzel, öyle estetik yere attım ki, gittim garsona "mihihihi ben eğilemiyorum da poşetimi alabilir misiniz" demek durumunda kaldım. Garson yüzüme salak mısınız hanımefendi der gibi baktı :(  Kendi kendime sinirlenerek günü kapatıyorum.

UYUYAMIYORUM!!



Birinci sebebi idrar torbamı kendisine oyuncak edinen ve onu sürekli ittiren biricik kızım. Baskı hissi ile uyanıp banyoya gitmek öyle zor geliyor ki geceleri. Klozeti neden yatağın yanına koydurmadık diye Mustafa'yı uyandırıp kızacağım neredeyse. Ha bu arada her uyandığımda yeniden uykuya dalmak için çaba sarfediyorum. Çünkü ben kafasını yastığa koyup zırt diye uyuyabilen insanlardan değilim. Uykum bölününce zaten sersem gibi uyanıyorum sabah.


İkinci sebebi ise sol tarafımın muhtemelen çürümesi :) Malum artık sırt üstü yatamıyorum çünkü öyle nefes alamıyorum. Sol tarafımda da müthiş bir ağrı ile uyanınca sırt üstü 10-15 dakika durup ağrının geçmesini bekliyorum. Ama bu sırada nefesimi zor alıyorum :)) Yastıklardan bize yer kalmadı yatakta zaten ben daha ne yapayım söyleyin! Ay anlatırken bir daha yaşadım.

AYAKLARIM MI BÜYÜDÜ, BANA MI ÖYLE GELİYOR?!



Normalde yarım numara büyük olan ve ultra rahat olan spor ayakkabım ve kar botlarımdan başka hiç bir ayakkabımı giyemiyorum. Derdim kış ortası topuklularla gezmek değil tabi ama insan arada değişiklik istiyor ya. Benim kadar tasasız insan bile sıkılabiliyormuş.

ŞARKI SÖYLÜYORUM VE MÜZİK DİNLETİYORUM 



Bu konuda fazla geyik var. Sen klasik müzik dinletiyorsun karnındayken, doğunca ibrahim tatlıses ile sakinliyor falan diye :) Jazz listemi açıp dinlettiğimden beri hareketlendiğini hissediyorum. O yüzden o tür müzikler dinletiyorum akşamları.  Ama ben şarkı söyleyince duruyor çocuk. "ÖH BE o nasıl ses" diyor olabilir. Aslında benim sesim güzel valla bak. Sor arkadaşlarıma :) Sadece otururken ve uzanırken nefesimi doğru yerden alamıyorum o yüzden yükselemiyorum :))) Neyse sağlıkla gelsin ben ona ne şarkılar ne besteler yani :)

DOĞUM VIDEOLARI İZLİYORUM!!



Öyle ıyy falan demeyin, ben de o kanlı canlı kısımlara meraklı değilim. Onları izlemiyorum. Instagramdaki şirin duygu yüklü olanları izliyorum. İşte minik doğuyor, anacığının kucağına veriliyor. Of bir başlıyorum ağlamaya. Yan koltuktan bir ses "Yine mi izliyorsun elalemin doğumunu? Kafayı yedin Merve" :( Anlamıyor işte o bile anlamıyor beni. Öyle güzel ki o videolar. Pis Mustafa!

İSİM KARARI 


Çok net insanlar var bu konuda. Daha bebek olmadan hatta evlenmeden dahi "kızım olsa şu olacak adı, erkek olursa bu olacak" diye net olan insanları kutluyorum. Benim hiç önceden oturup düşünmemiş olmam beni eksik mi yapıyor onu da bilmiyorum ama bileydim düşünürdüm ya valla bak. En azından kulağım aşina olurdu yıllarca tekrarladığım için. Hayır bir de ne çok gıcık olduğumuz insan varmış bu hayatta. Kendimizi de tanıyoruz böylece. Ne kinciymişiz karı koca :)) Yani ben daha çok :) Arkadaşlarımız tüm iyi niyeti ile isim fikri veriyor. Biz önce bir göz göze bakıyoruz sonra "cık" diyerek karşı tarafın da hevesini kursağında bırakıyoruz. Ha öyle çok farklı olsun bizim çocuğumuz kimse de olmasın o isim gibi bir düşüncemiz de yok :) Bana kalsa Merve koyarım ne güzel mis gibi isim :)) İnşallah miniğim doğmadan karar vereceğiz amin!

WC AŞKI



Şaka maka cidden büyük bir sıkıntıymış. Ben zaten olmadık zamanlarda wc'ye gitme ihtiyacı duyan bir insandım. Of şimdiyi düşün bir de. Klozeti bilgisayar karşısına, yatak yanına falan taşımayı düşünüyorum. Dün gece öyle uykulu uyandım ki, sanırım bir 5 dakika uyudum klozette. Neyse fazla detay vermeden bu konunun gayet sıkıntılı olduğunu söylemek istiyorum. Kızım idrar torbam oyuncak değil lütfen onunla bu kadar SIK oynama canım benim 💗

Gördüğünüz üzere görsel bulmakta hiç zorlanmadım demek ki yaşadıklarımın hepsi ile dalga geçebilir şeyler, sevindim buna :)

NELER YAPIYORUM VE DÜŞÜNÜYORUM?

Hala annesel kitaplara gömülmüş bilgi dolu bir aday değilim. Banyo yaptırmak ya da emzirmek gibi tekniği ağır basan konularda okudum bir kaç blog yazısı. Ama ötesi yok. Dedikleri zaten okuduklarınla yaşadıkların birbirini asla tutmuyor. O iş öyle okumaya benzemiyor. Birileri dedi diye okumamazlık etmiyorum bu arada. Anlamadığım bir şekilde erteliyorum. (Korku mu canım o?)

Hayır "Baby Shower" yapmayacağım. Yapanlara saygım sonsuz ama ben oldukça gereksiz buluyorum. Bir furyadır yapmayanı dövüyorlar misali. Neyse ben istemiyorum uzatmayayım :)

Herkesin kafasında koyduğu bazı kuralları oluyor, kimisini büyük konuşup yaşıyor kimisini de gerçekleştircem diye kendini paralıyor. Hangi gruba gireceğimi bilmiyorum ama şimdiden net olduğumu insanlara göstermek istiyorum. Hayır neden insanlara gösteriyorum onu da bilmiyorum. Çocuk benim değil mi? Hayır efendim o öyle olmuyor. Siz bilmem kaç yaşına kadar şeker yedirmeyeceğim diye kendinizi paralarken birileri bayramda çocuğun ağzına çikolata koyuveriyor. "Ama ben" diye başlayan cümleniz "çocuk canım yesin" cümlesi ile baltalanıyor. Şimdi o benim çocuğum ben yedirmiyorum arkadaşım diye çıkışsan kötüsün. Koyversen tüm emeğin çöp. Kötü olmayı yeğlerim sanki? Açmışken konuyu söyleyim. Diğeri de cep telefonu ve tablet :) İki konuda da ne kadar başarılı olabildiğimi buraya da yazarım. "Bir başarısızlık hikayesi : İnsanlar bencilce nasıl otoriterinizi sarsıyor" adlı yazımı okumaya beklerim seneye falan :))

Beslenme konusundaki istikrarım devam ediyor. Hayatımda kendimle hiç bu kadar gurur duymamıştım. İrademe ve bana destek olan herkese teşekkür ediyorum :)

Göbeğim büyüyor hunharca ama henüz toplam 4 kilo aldım. 4 kilo da tahminim son 2 ay alırım. Göbeğimde bir kaç çatlak da oldu demiştim size yapısal olarak olacağını. Bu kadar büyümeye yine az oldu bence. Kremim bence yavaşlatıyor durumu ve kuruyup kaşınmaktan kurtarıyor beni.



En güzel kısmı sona sakladım : Tekmelenip mutlu oluyorum 😍



Sanki daha çok yazacağım şey vardı da aklımdan uçup gitti. Neyse yine yazarım ben aklıma geldiğinde :)

Mutlu keyifli bir haftasonu olsun 💗

Not: İllüstrasyonlar için TIK

Yorumlar

  1. Mervee bayılıyorum yazılarına ve yeni yazı gelince resmen ellerimi çırpıp bloga koşuyorum haha :D
    Ay bu dönemi bence bir bitki çayı (kafeinsiz opsiyonlara yöneldim :)) üzeri masaya yatırıp bir güzel eğlenmeliyiz :) İnşallah kolaylıkla sağlıkla geçsin devamı da... Bu arada 4 kg başarısı için önünde eğiliyorum! Zamanı geldiğinde sana koşacağım tavsiyeler için!
    Kocaman öperim, iyi haftasonlarıı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge ya yorumunu okuduğumda öyle mutlu oldum ki ama aşırı yoğun bir haftanın ancak sonuna doğru cevap verebiliyorum. Seve seve veririm tavsiye canım benim! Ayrıca bitki çayı eşliğinde olan sohbet teklifine bayıldım!!! Harika olur. Süper bir cuma sonrasında harika bir haftasonu olsun size de ! (İyi ki varsın yorumların beni çok mutlu ediyor )

      Sil
  2. yaa o kadar tatlı bir yazı olmuş ki sen sıkıntılarını anlatırken bile, aklımda seni illustrasyondaki kadın olarak canlandırıp hafiften gülümsemiş bulundum. :') bu zorluklar moral durumunu hiç etkilemez umarım, sen de izin verme.
    Bahsettiğin şeker, tablet konularında ben de senin gibi düşünüyorum. Çocuğum olursa bu konulara gerçekten çok ama çok dikkat edip öyle yetiştirmek istiyorum. Çevredeki insanlar beni biraz korkutuyor açıkçası ama hiç yumuşak bir insan değilim bu konularda hemen sert tepki veririm onların gözünde "kötü" olacağım gibi. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü de olsak başarırız değil mi? İnsanlar çok sabrımızı zorlamaz umarım :) Çok çok teşekkür ederim Büşra yazarken hissettiklerimi okuyan kişilere aktarabilmek inanılmaz bir his. Aynı düşüncede olmak ise paha biçilemez hahah :) Şaka bir yana iyi ki bloglar var <3

      Sil
  3. Çok tatlısın Merve :) Yazı, illüstrasyonlar şahane. O bazı şeyleri oluruna bırakan, bazı konulardaysa ultra kararlı hallerin... Yerim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Monica 💕💕 Kararlı olduklarımı yapabilirim umarım :) Kocaman sarılıyorum sana 😍

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook