Yıldızlı Beş? Otur Sıfır!

Kabul edelim bloga yazma işi konusunda fena çuvalladım. Haftalık favoriler yazmak istedim, her hafta yazamadım bir süre sonra bitti gitti. Aylık ajanda yazıları yazmak istedim, eh yine fena değildim yazdım 1.5 sene boyunca arada atlasam da. Düzenli yazma işini zaten pek beceremedim. Hep bir bahanem oldu. Yok fotoğraf çekemiyorum, yok içime sinmedi, vaktim yok. Bahane çok! Her sene sonunda da kendime kızıyorum ne kadar az yazı yazmışım diye.

Ama yılda bir defa yeni yıl hedeflerini yazmayı becerebilirim sanırım değil mi?
- Eveeeeeet!
Yazmadan önce geçen sene yazdığım hedeflere baktım. Hangilerinde sınıfta kaldım, hangilerinde yıldızlı pekiyi aldım. Hedeflerimi sıralamadan önce bu yazıyı yazmak için tetikleyen şey tam olarak şuydu : tık tık
Nasıl ama? Her hafta 1 kitap bitiririm gazıyla başladığım yılı yarı yarıya bir rakamla bitirmişim. 25-26 kitap da fena değil ya! Ama şimdi sen git 50 (hatta ilk başta 55'ti ) kitap okuyacağım de, yarısını oku gel. Gerçekçi hedefler koymadıkça bu listelerin bir anlamı yok. Size yüz bin milyon tane liste yaparım o konuda master degree sahibiyim! Amaç kendine minik hedefler koymak sonra da onları bir bir listeden sildikçe mutlu olmak. Olayı yine yanlış anlamışım! Sayıyı tutturamamayı sayarsak bence 25 kitap fena bir rakam değil sanki?

Sağlıklı beslenme dedin mi orada DUR! Yılın ilk 5 ayını idare eder konumda geçirdim amaaa son 7 aydır beslenme konusunda şapka çıkartılacak irade ile devam ediyorum. Şekersiz-min beyaz un-protein ve sebze ağırlıklı yeni yaşam biçimim ve kendimle gurur duyuyorum! Hiç mütevazi olamayacağım. Üstelik hamilelikte bunu yapabilmiş biri olarak bu hedefte %100 başarılı olduğumu ilan etmek istiyorum!

Eşya detoxunda da harika bir noktaya geldim! Taşınmasak belki de bunu da es geçmiş olacaktım ama taşınırken inanılmaz güzel bir temizlik yaptım. Hatta yerleşirken bir o kadar daha yaptım. Evimiz, ruhumuz çok düzenli ve sade artık :) Taşınmasanız bile nolur deneyin inanılmaz hafifliyor insan!

Gelelim seyahate: tamam bu sene ekstra bir durum vardı. Seyahat edemedik mesela kısıtlamalarım oldu hamileliğimin ilk aylardaki durumlarından. Şikayet ettiğim ya da ettiğimiz bir durum değil açıkçası. Kaçmıyor hiç bir ülke, şehir vs. (Kaçıyor mu yoksa?) Dölar ve avro da aldı başını gitti tamam. Neyse kısmet ya napalım! Artı 1 kişilik yeni seyahat planlarımızla çok yakında yine sahalara döneceğiz! Sene başında yaşadığım egzotik Mısır deneyimini es geçemeyeceğim. Hala heyecanla anlattığım anılarımla beni bu sene idare etti :)
Son olarak yavaşlamayı öğrenmeyi hedeflemişim. Bence bu konuda da fena sayılmazdım. Beni üzecek her şeyden uzak durmaya çabaladım. Bence başarılı oldum. Kendimi dinledim. İstediğimi yaptım. Zorlamadım olduğu gibi bıraktım, sonra baktım her şey bana kucağıma geldi :) Evet başarılı oldum diyebilirim!

Yeni hedeflerimi de yavaş yavaş yazıyorum. Henüz tanışmadığım yol arkadaşımla neler hedefleyebilirim onu da bilmiyorum. Bakalım beni, bizi neler bekliyor :) 

Siz neler yazmıştınız listenize? Ne kadarını yapabildiniz? Liste yapmak gereksiz mi sizce? Akışa bırakmak daha mı güzel? 

Yorumlar

  1. Bende geçen yıl bu güzel kız ne yazarsa okuyacağım dedim. Sözümü tuttum

    YanıtlaSil
  2. Mervecim Totel de başarı % 85-90 hiç de fena değilsin :)) Ah şu planlama işini biraz da ben öğrensem :( Ama çocuklarla olmuyor bu planlama işleri ya (bahane hazır ) :)))Sevgiler canımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şimdi tuzum kuru :)) Planlar listeler havada uçuşuyor Güliz Ablacım. Bakalım seneye neler yapabileceğim :) Benden de kocaman sevgiler sizlere !

      Sil
  3. Seyahat dediğin hep bir yerde seni bekler bebiş olunca rahat rahat yeni yerler gezersiniz umarım birlikte. beslenme konusunda da seni tebrik ediyorum! özellikle böyle bir süreçte motivasyonunu nasıl sağlıyorsun, iradeni nasıl koruyorsun tarzında bir yazı yazsan ne güzel olur <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de gezeriz ya, pozitif düşünüyorum! Uyumlu ve sakin olacak kızımız inşallah :)) Teşekkür ediyorum Büşra 💓 Haklısın beslenme ile ilgili daha motive edici bir yazı yazabilirim. Bakalım inşallah toparlar yazarım, güzel olabilir :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook