Kahve Köşesi Fikirleri

Evet itiraf ediyorum ev baktığımız zamanlar mutfağa girdiğimde "kahve köşesini nereye yapabilirim" diye bakıyordum. Ben hayaller kurarken "dolapları açabilirsiniz isterseniz" diye asıl dolaplara bakmam gerektiğini hatırlatan seslerle uyanıyordum. Çok fazla ev gezdik, çok çok yorulduk ama sonunda içimize sinen yerdeyiz! Tadilat süresinde de şanslıydık. Eski ev sahibimiz bizi vicdansızca zaman açısından sıkıştırırken, ustalarımız tam vaktinde halledip her şeyi, bizi daha fazla o insanlarla muhattap olmaktan kurtarmıştı. Araya yaz tatili ve en önemlisi hamilelik de girince kalan planlarımızı biraz daha erteledik. Bakalım minik doğduktan sonra girişebilecek miyiz bu işe?

O meşhur herkese bahsettiğimiz kitaplığımızı bir süre daha erteleyeceğiz sanırım. Çünkü benim autocad'de çizmem ile bitmedi o iş. İyi bir marangoz bulmak lazım, kitaplık konusunda tecrübeli ve bizim farklı fikirlerimizi sırf "farklı"olduğu için yapamayacağını düşünüp, kendi kafasına göre yapmayacak biri. Neyse bu bir başka yazı konusu. Varsa Ankara'da tavsiye edebileceğiniz birileri çok çok mutlu olurum!

Şu an öncelik her ne kadar kahve içmeye bir süre ara verdiysem de (1 ay kaldı oh yeaaaaah!💃), evimizde mutlaka olmalı dediğim KAHVE KÖŞESİ!!

Buna bir Ikea Hack der miyim bilemiyorum, amacından farklı kullanılan mobilya diyelim daha çok. Ikea bebek alt değiştirme masasını önceden de paylaşmıştım. Önceki evimizde mutfak dolabı az olduğu için, açık kiler olarak kullanıyordum. Şimdi ise kendisi bizim kahve hazırlama masamız olacak.

Raflar! Açık raf bu işin ruhunu tamamlıyor. Favori kupalarınızı, demliklerinizi, sergilemek istediğiniz her şeyi koyabiliyorsunuz.


























Fotoğraflara baktıkça canım bir kupa kahve çekmedi değil yani :) Hadi benim yerime de bir tane için. Mutlu pazarlar! 


* Görseller için üzerine tıklayabilirsiniz.




Yorumlar

  1. Görseller şahane, üçüncü resimdeki sanki bi tık daha şahane. O kafasına göre takılmayan ustalardan ben de istiyorum :))
    sevgiler canım, öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın içini açıyor değil mi? Ben de çok sevdim! Ve evet hepimize o ustalardan lazım ya nereden buluruz acaba :)) Benden de kocaman sevgiler, öpücükler <3

      Sil
  2. Selamlar Merve'cim.

    Mutfak ile ilgili görseller beni benden alıyor. Çünkü henüz bir mutfağım yok. :)
    İstiyorum ama yok. Çünkü eskiyi yenilemek her zaman daha kolay benim açımdan. Gider yeri bile olmayan bir mutfak şuan benimkisi. :) Tadilatın boyutunu düşünemiyorum henüz.
    Ama inanıyorum...
    Belki yazın, belki daha sonra ama inanıyorum.
    Kahve köşeleri ise benim atladığım bir detaymış, yeni farkettim. :)
    Ama sen çok güzelini yapacaksın eminim. Tatlı yeğenimiz ile birlikte. :)
    Sevgiler çok, mutlu haftalar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ersin'cim yorumun gelmiş de ben blogger dashboard'ın yeni haline alışamadım sanırım. Görmedim özür :/ Yalnız öyle bir projenin altından kalkabilecek de bir sen varsın bildiğim. Sen de içinde o enerjiyi hissediyorsun eminim ama vakit seni zorluyor. Hem iş hem hobin... Yapmaya başlarsan o zaman biz de buralardan kafayı yicez sanırım :)) Umarım ortaya güzel şeyler çıkarırım ben de. Cidden ev ararkenki tek hayalimdi :)

      Sil
  3. Yorum yapmıştım halbuki! :( Sanırım gelmemiş...

    Fotoğraflara ve fikre bayıldım. Henüz bir mutfağım olmadığından, yeme-içme ile ilgili her şey çok dikkatimi çekiyor. :)
    Ancak kahve köşesini sanırım atlamışım.
    Sen çok güzelini yaparsın Merve'cim.

    Sevgiler!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook