Let The Game Begin!

Azimle dayandığım çalışma süremin yasal olarak sonuna geldim! Merhaba 37. hafta canım! Son bir kaç haftadır tamamlamaya çalıştığım işler, devir teslimler derken ben rüyalarımda bile iş görür oldum. İstiyorum ki pudra ve zıbınlar girsin rüyama. (pembe kakalı bezler de olabilir) Tamam haydi hazırım! 
Demem o ki sudan çıkmış balık gibi başladım izne. Bugün bir heyecan bastı beni desem... Hayır 9 aydır farkında değil miydim acaba? Değilmişim demek ki. 
Tamam tamam haydi hazırım! 



Peki sor bir ben nasılım?

* Ağırım, ama kilo olarak demiyorum bunu. Efendim gururla söylemek isterim ki 7.5 kilo aldı bu Merve. Bir Ebru Şallı'dan ya da Çağla Şikel'den neyim eksik dedi ve sağlıklı beslenme ile bu günlere geldi. Alkışlar bu kıza oley! Ağırım derken, ağır vasıtayım! Hareketlerim çok kısıtlandı. Yatakta kabuğu üzerinde dönen kaplumbağa gibiyim. Denizdeki duba gibiyim. Hacıyatmaz gibiyim. Gibi gibiyim.

* Acayip stressliyim. Bilinmeze daha çok yaklaştım. Bir ay öncesine kadar kendime güvenim tamken şu an panik haldeyim. Aslansın kaplansın diye arada kendimi gazlıyorum. Kafa gitti...

* Çabuk sinirleniyorum. Stressten o da sanırım. Her şey batıyor. 

* Kahve içmek için gün sayar haldeyim. 

* Şekeri artık umursamıyorum. (Kahve Dünyası bitter çikolatalı dondurması dışında ama. Yazı dondurmasız geçirdiğim için sanırım ayrı bir özlem var buna)

O zaman let the game begin!


* Fotoğraf kaynaği için tık tık  


Yorumlar

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook