İdil'in Kitapları - Bebek Dokun ve Hisset Serisi (Pearson)

Bebeğiniz için alışveriş yaparken bazı şeyleri acaba kullanacak mıyım diye tereddütte kalarak alırsınız ya da vazgeçersiniz ya; işte bu kitaplar hiç tereddütsüz alabileceğiniz eşyalar grubuna girebilir. Tepe tepe kullandı İdil. Önce kendi keşfi için eline alıyordu, şimdi bebeklerine kendisi okuyor (güya). Tek tek cisimleri anlatması daha kolay oluyor sanırım, bu kitaplar hala ilk tercihleri arasında.

 
Bebek Dokun ve Hisset serisi 6-7. aydan itibaren gerek renkleri, gerek ısırılası tombik sayfaları, gerekse dokunsal kısımları ile ideal bir seçim. Üstelik birkaç yazı önce bahsettiğim Hareketli Kitaplar serisinden daha dayanıklıydı ilk aylar için.



Ikea'da, tüm bebek mağazalarında satılan bezden kitaplardan sonra ilk aylar için en uygun kitaplar bunlar bence. Dokun ve Hisset serisine alternatif çok var bu arada, "dokunsal kitap" dediğiniz zaman Google size baya bir çeşit sunacaktır.




Görsel kartlardan hiç almadım, bu kitapları ve yumuşak bez kitapları önüne koyuyordum. İlk zamanlar gerçekten sadece ağzına götürüyordu, dönüp sayfalara bakmıyordu, baya bozulmuştum hatırlıyorum. Ama sabırla her gün, aynı saatlerde önüne koyup dikkatini çekmeye çalıştım. Bir süre sonra bakmaya, biraz daha zaman geçince sayfaları çevirmeye başladı. O gelişimi izlemek keyifli.

Siz de deneyin, anlatın, ilgisini çekmeye çalışın. Köşeleri kemire kemire şimdi bebeklerine, ayıcıklara kitabı anlatır oldu 💓





Yorumlar

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook