Geri Dönüşüm - Çerçeve Yenileme



Vesikalık fotoğraf çektirince yanına bulabildikleri en çirkin çerçeve ile fotoğrafın büyük boyunu hediye ederler ya; işte ben o çerçeveyi yaklaşık 4 yıldır atmadım. Sebep? Çünkü ben hiç bir şeyi atamıyorum. Ufacık minicik kurdele parçasını bile atarsam ellerim titriyor. "Bir gün işe yarar, bir gün bununla bir şey yaparım" mottosu ile yaşıyorum.


Bu ıvır zıvırlar ibeking'den :)

Eğer evimiz 2 senedir çöp ev olmadıysa bunu Mustafa'ya borçluyum. Çöp ev diyince de aklıma hep rahmetli Aysel Gürel geliyor. Tam olarak onun kafasını yaşamasam da arada gidip geliyor aklım; yalan yok. Neyse bu atılamayan çerçeve sonunda kullanılmak üzere ortaya çıktı. Ama bir baktım hala çirkin. 4 senedir hiç değişmemiş. Ben bunu bir güzel boyarım, cici  bir şey yaparım diye giriştim işe. Çok kolay bir DIY projesi oldu.




Malzemeler :
  • Çirkin çerçeve
  • Boya
  • Washi tape
  • İstediğiniz uzunlukta ince ip
  • 2 adet düğme
  • Yapıştırıcı

Çerçeveyi arka kısmından ayırın. İstediğiniz kısımları sprey boya ile boyayın.



Boya kalınlığına ve rengine göre, boyama işlemini 2-3 defa tekrarlayabilirsiniz. (Hava rüzgarlıydı ben boyarken, işlemi 3ten fazla tekrarlamak durumunda kaldım)



Washi bantlardan ipin üzerine asılmış gibi görünen minik flamalar yaptım. Flamaların ucunu şekilli makas ile kestim.



İpi düğmelerin deliklerinden bir kaç kere doladım, sabitledim.



İpin ne kadar gevşek durmasını istiyorsam ona göre düğmeleri yapıştırıcı ile yapıştırdım.







Her fotoğrafta farklı bir tonda olmuş fark ettim :) Ama bu gerçeğe en yakını ton olarak :)

Yaşasın Derya Baykalizm :)

Mutlu haftalar olsun 

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş :) bu arada makas setine bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sezin :) Hayallerimdeki makas setine kavuştum :) Rossman'dan arada böyle güzel şeyler çıkıyor.

      Sil
  2. Şu düğmelere hiç kıyamıyorum. En kaba saba dümdüz, simsiyah bir düğme olsa dahi koyuyorum kenara :) Nasıl da yakışıyorlar her yere.
    Eline sağlık çok sevimli olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bu aldığım düğme seti harici yedek düğme stoğum da var. Atamama hastalığı tek bende değil demek ki sevindim :) Teşekkür ediyorum. Bu arada Ponti'nin de süper diy fikirleri var merakla bekliyorum yenisini :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook