Evde Sonbahar Havası - Kendir İpi ile Dekorasyon

Sonbahar temalı yazıları biraz geriden takip ediyorum sanırım. Ruhunu yakalaması zor bir mevsim oldu benim için. Geçen sene sonbaharda yaşadıklarım düşünülürse çok da garip sayılmaz sanki?

İlkbahardan beri bastırılmış olan evcimen tarafım fena hortladı. Mevsimin dönmesini bekliyormuş sinsice :) Kendimi yeni tarifler bakarken, film ve dizi araştırırken ve ev için fikirler üretirken buluyorum. Salondaki orta masa benim DIY oyuncağım oldu. Canım sıkıldıkça, Pinterest'te bir şeyler gördükçe değiştiriyorum üzerindekileri. Evin hiç bir köşesi benden bu kadar çekmedi :) Cuma akşamı Tuğba ile Burak'ı seferber ederek kendir ipime kavuştum (deli gibi kendir ipi ararken benden nefret etmiş olabilirler haha) ve bu sabah aklımdakilere hayata geçirdim.

Ufacık dokunuşların bile odanın havasını değiştirdiğini düşünüyorum. Sizce de öyle değil mi?















Şarap kılıfını keserek boyunu kısalttım. Ağzını iki kat katladım ve içerisine Ikea'dan aldığım taşlardan biraz doldurdum. Önceden kuruttuğum çiçeklerimi taşların arasına yerleştirerek bu aranjmanı oluşturdum. 




Yine önceden Ikea'dan aldığım cam kapta kokulu mum  mumu bitince cam olduğu için kıyamıyorsunuz atmaya. Mum kalıntılarından kurtulmak için buzluğa koydum, donunca mum parçaları daha kolay çıkıyor.

Kendir ipi ile ilk sırasını silikon tabanca ile dikkatlice yapıştırdım. Sonrasını yapıştırıcısız etrafında sıkı sıkı döndürdüm. Son sırayı da silikon tabanca ile yapıştırdım. Kuru çiçek potporisinden de iki güzel çiçek kurusunu silikon tabanca ile ortasına yapıştırdım.


Minik kavanozlardan bir tanesini de aynı şekilde ip ile kapladım.




Merve, iki ip doladın 2 saat anlattın ya :) Ama tüm gün baka baka doyamadım. Mutlu oldum baktıkça :) Aklıma yeni şeyler geldikçe eklemeler yaparım yine.

Küçük mutlulukları kaçırmayacağımız, SAĞLIKLI bir hafta diliyorum hepimize !


Yorumlar

  1. İnsan bir işi gönlündeki ve aklındaki gibi tamamlayınca işte böyle bakmaya doyamıyor. Öyle çok yaşadım ki aynısını :)
    Mükemmel olmuş, çok beğendim. Benim bu hasır tipi iplere feci zaafım var özellikle taki için. Bir top bunun ince tiplisi durur hatta kenarda 1 yıldır.
    Sonbaharı es geçmeyelim, lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bak takı olarak da ne güzel şeyler çıkar ben her yeri bu iple kaplarım yakındır :)) çok teşekkür ederim Derya'cım valla aynen içime sinince bakmaya doyamadım. Sonbahar bu sene bende yaratıcılığı tektikliyor, zihnimi açıyor istesem de es geçemem artık :) mutlu sendromsuz bir pazartesi olsun canım ❤

      Sil
  2. Harika olmuş 😀Bende de bu mumluklardan var bir kenarda öylece duruyorlardı hemen yapmalıyım😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Elis :) Ben de yenilerini almak için ikea'ya gitme planları yapıyorum, öyle ki kullanışlılar :)

      Sil
  3. gerçekten çok güzel olmuş. Acaba kendir ipini neden buldunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kendir ipini Bauhaus'tan aldım.

      Sil
  4. çok beğendim..paylaşımınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook