The "earth" without "art" is just "eh"




Merhaba sevgili takipçi, sana da merhaba gizli okuyucu ve siz daima takipteki eş, dost, akraba sizlere de merhaba. Üzerimde bir uyuzluk, bir üretkensizlik, efendime söyleyim bir tembellik var. İçimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. Bahar gelince insanlara bir enerji gelir, hayata bağlanırlar. Ama bende ısrarla tam tersi çalışıyor sistem bu sene. 


Son 5 aydır kafam, kalbim, sistemim allak bullak oldu sanırım. O zamanlarda bastırmaya çalıştığım her duygu bu günlerde açığa çıkıyor. Kendimi oyalamam lazım biliyorum. Mustafa doktoraya başladığında aldığımız çalışma masası gözüme batıyordu ne zamandır. Evde nereye koyacağımızı bilemediğimiz her şeyi o masaya koymuşuz. Elimde bezler, poşetler giriştim masaya. Yıllardır hayalini kurduğum hobi köşesini nasıl oldu da bu masada hayal edememişim?



Nasıl içime sindi, nasıl ferah bir köşem oldu evde bir nebze kafam dağıldı, oh keyiflendim derken yine modum düştü. Allah Allah her zaman benim elimde olan duygularımı kontrol edemiyordum. Kendime de gıcık oldum. (biri bu kıza robot olmadığını söylesin)

Tüm el işi malzemelerim gözüm önünde olunca daha yaratıcı olmayı bekliyordum açıkçası ama dediğim gibi yaratıcılık sıfır. Nadasa bıraktım kendimi, illa ki gelir aklıma bir şeyler. Zorlama ile olmuyor böyle şeyler. En sonunda ufacık, mini minicik, şipşak fikirler geldi aklıma. Biliyorum çok fazla basit kaçtılar. Ama en nihayetinde burası benim günlüğüm en saçma şeyi bile yazabilirim değil mi? :) (her blog böyle bencilce duygularla açılıyor değil mi? yalnız değilim?)

Kitap okurken sevdiğim cümleleri, arada da içimden gelenleri yazdığım ufak bir defterim vardı. Niye yaptığımı hatırlamıyorum ama  yazdığım sayfalardan bir kısmını yırtmaya çalışırken defteri de mahvettim. İçime oturdu resmen, saçma sapan bir hal aldı caanım defterim.

Uzun sürede kendime kızdım, yeni bir defter edinmedim. (nasıl bir iç dünyam var yahu, yazarken daraldım) Arada okuduğum kitaplar güme gitti tabi ama geç olsun güç olmasın çizgisiz bir defter edindim sonunda. Dış kapağını kaplayıp süslemek olduğu için aklımda, en çirkin defteri seçebildim.




Oldukça kolay bir DIY projesi, zira ilkokul 1'den beri kitap, defter kaplayan bir nesiliz biz. Bundan sonrası sizin zevkinize ve hayal gücünüze kalmış. Daha kalın kapaklı olsaydı defter, keçe ile kaplamayı düşünüyordum, ince kapağı olduğu için hediye paketi yapmak için kullandığım ve burada anlattığım kağıt ile kapladım. Washi tape (desenli bant), etiketler, karpostal ve Pinterest'te görüp beğendiğim sözü yazdığım kağıt ile kolaj yaptım. Ve defterim hazır :)



The "earth" without "art" is just "eh" !

Diğer şipşak DIY projem ise örgüden gözlük kılıfı. Annem okuma gözlüğünü mütemadiyen çantasında araması ile kalacak(tı) aklımda. Kılıf örmek geldi içimden otururken.



Göz kararı zincir atıp, tekli trabzan ördüm. Uzun bir dikdörtgen elde ettikten sonra düğme iliği için zincir ile ilik yapın. Kılıfın içerisinden düşme ihtimaline karşı kapaklı yapmak istedim kılıfı.



Kapak için pay bırakarak iki ucu yüz yüze getirin. Örerken fotoğraflamadım ama kağıdı ördüğümüz parça olarak düşünüp, size açıklamaya çalışcam.



Bu arada örgünün arasından gözlüğün sapının çıkma ithimaline karşı biraz bol bir kılıf yapmanızı öneriririm ya da astarlı yapabilirsiniz.

Modumu düzelttim desem yalan olur, ama buraya yazmak iyi geldi.

Kimse okur ya da okumaz, popüler olur ya da olmaz buraya yazmak bana iyi geliyor evet.

Umarım içinizi karartmadım, size de iyi geliyordur bu yazılar :)

Hadi sıkalım dişleri cumaya az kaldı 



Yorumlar

  1. Daima takipteki eş dost akraba kontenjanından merhaba der gözlerinden öperim :D
    sen bir robot değilsin..dıtt.bırr.. cızttt... masa süper olmuş, ayrıca bunun adı bahar yorgunluğu, herkesi vurdu. Yani öyle olduğuna inanmak istiyorum yoksa son bir haftadır içinde olduğum halsizliğin ve sıkıntının açıklaması yok hahaha
    son olarak selam eder blog süper aynen devam derim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba dostum iki gözüm :) bu haller ne zaman geçer bilmiyorum. Robot olmadığımı kabul etmem lazım. Benim de duygularım varmış :-| işte arada blogla eğleşiyoruz :) süper diyorsan süperdir. Devam edicem öperim ♥

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook