Kitap Keyfi Hayali

Siz bu satırları okurken ben ofiste Autocad ile boğuşuyor olacağım. Kitap okuyup miskinlik yapacağım bir pazar hayal etmiştim. Fakat bu aralar hayat, ben hayaller kuruyorken; kendi kendine olan olaylar zinciri haline geldi...

Yaratıcı, ısrarla blog açması için baskı yaptığım canım arkadaşım Cansu'nun fikrinden esinlerek cep boyu kitaplarım için kitap ayracı yapmak vardı aklımda. Gecenin bir yarısı oturdum yaptım. Baktıkça daha çok kitap okumak istedim. Yaparken mutlu oldum bitince kendime eziyet ettim sanki :)


Kitap ayraçlarımızın konsepti şu, sevdiğiniz bir fotoğrafı, resimi ya da kartpostalı alıyorsunuz, iki asetat kağıdı arasına koyuyorsunuz. Hepsi bu! 5 dakikanızı bile almayacak. Hem yıpranmadan hem de kırmadan bükmeden  kullanabileceksiniz ayraçlarınızı.

Geçen sene miniprint.me'den aldığım ve bu yazımda  bahsettiğim minik instagram fotoğraflarımı ilk defa değerlendirme fırsatını bulabildim.



Kartona çiçekli kağıdı şerit halinde yapıştırdım. Üzerine fotoğrafı koydum asetat kağıdı ile kapladım. Üst kısma kurdele yapıştırdım, tutacak gibi. Kurdeleyi yapıştırdığım yerde tutkal izleri olunca, şerit yaptığım çiçekli kağıttan kenarına şerit yaptım. 


İki fotoğrafı yaldızlı karton şeridinin üzerine yerleştirdim. Asetat kağıdını önce altlarına yapıştırdım. Fotoğraf ve şerit karton sabitlenince yapışarak, üzerine de asetat kağıdını hava almayacak şekilde yapıştırdım. Yaldızlı ipi yorgan iğnesi ile üst kısıma diktim ve tutacak yaptım.

Selam puantiyeli pijamam :)

Üzerinde tealight mum eritilmiş güzelim not defterimi buldum dün gece. Boş sayfası yok ama atmaya kıyamadım. Kapağını aldım, kestim. Onu da asetat kağıdı ile kapladım.














Benim bir "Küçük Prens" okuyasım gelmiş belli. 


"Büyükler hiçbir şeyi kendi kendilerine anlayamazlar. Onlara durmadan her şeyi anlatmak da çocuklar için yorucudur."

Mutlu&umutlu pazarlar 

Yorumlar

  1. aa bu miniprint me olayı çok güzlemiş. :D siteyi kayettim bende yapıcam çok sağol. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzel bir site, çok çabuk gönderiyorlar hem de :) Rica ederim.

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar özellikle not defteri kapağı kediye bayıldım çok şirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) evet o defterimi çok severdim güzel bir değerlendirme oldu :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş bayıldım canım benim :) Mustafa'nın tüm gün benim karşımda coolluğunu bozmayıp, birlikte olduğunuz fotolarda sevimli çıkmasına şaşırmadım tabii ki :) Çok tatlısınız maşallah ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bazen fazla cool değil mi ya :D tüm gün nasıl bozmadan oturuyor. Benim bir ortamda cool'luğumu (o da varsa) kaybetmem 5 dk'mı alıyor hahaha. Şaka bir yana çok teşekkürler canım benim ♥♥♥

      Sil
  4. Kitap ayraçların harika olmuş Mervecim.
    Ne kadar beceriklisin, bravo sana!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pırıl Teyzecim çok teşekkürler :) Sizden duymak böyle şeyleri ne güzel :)

      Sil

Yorum Gönder

Piece Of Instagram

Piece Of Cake Facebook